To personar framføre fjord
Foto: privat

Sommarsesongen 22 - resultat

Etter to år med koronapandemi var ein sommaren 2022 glad for å oppleve ein hovudsesong som ikkje var prega av restriksjonar i stor grad. Usikkerheit rundt nye mutasjonar og nye raske endringar i smittesituasjonen gjorde at ein likevel sette opp det sommaropne turistkontoret og Laksestudio samla i Larvika som under pandemien, slik at ein raskt kunne innføre smittevernrutinar etter behov.

Turistkontoret og Laksestudio

Suldal turistkontor og Laksestudio var haldt opna samla på Kampen i Larvika også denne sommaren, for å sikre at ein på kort varsel kunne innføre føringar for smittevern etter behov. Ein haldt ope 15. juni - 28. august kl 10:00-17:00, og helger i september til same tid.

I forkant av sesong må alle turistvertane gjennomføre digitale vertskapskurs rundt Suldal, Ryfylke og heiområda våre. I juni deltok dei også på ein felles KICK OFF for Ryfylke, i samarbeid med Reisemål Ryfylke og dei andre reisemåla i regionen. I år var KICK OFFen sett til Jelsa, i regi av Næringshagen i Ryfylke.

I løpet av sesongen hadde ein totalt 6064 besøkjande, om ein berre teller dei som var inne i studio.

Kommunikasjonsarbeid under Visit Suldal

Gjennom 2022 har ein arbeidd målretta med å styrkje Visit Suldal sine kanalar som nettside og sosiale medier gjennom faste betalte annonsesett, kampanjar og organiske postar gjennom året, tilpassa kvar sesong. Dette har ført til ei 30% auka i besøkjande på nettsida i sommarsesong, samanlikna med året før. Samanliknar ein besøk for heile året ligg auka på 17%. To tredjedelar av brukarane av nettsida er norske, medan resterande er utanlandske besøkjande.

I sosiale medier har ei god auke i følgjarar på både Facebook og Instagram. Ein har ei auka i reach på Facebook på 43%, samt ein tilsvarande nedgong på Instagram. Dette er mykje grunna endringar i algoritmen på Instagram. Kampanjane til Visit Suldal i sosiale medier har fått ut til 1 millionar personar med ein reach i sommarsesongen på 360,000. Kostnad per lenkeklikk ligg på omlag 1 kr.

Reiselivet i Suldal 2022

Kvart år legg Innovasjon Norge ut verdiskapingstal for reiselivet, heilt ned på kommune-nivå. Desse tala blir oppdatert her. Sjekk tala sjølv direkte på Visit Norway Innsikt.

Ønskjer du meir informasjon om resultat frå sommarsesongen 2022 kan ein kontakte oss på suldal@visitsuldal.no.

OPNE FILVEDLEGGOPNE FILVEDLEGGOPNE FILVEDLEGG
Tilbake til Bransjesida

Strategi og retningslinjer

All kommunikasjon under Skattkammeret Suldal skal bygge opp om vår felles merkevarestrategi, slik at arbeidet med å løfte fram Suldal som ein god stad å bu, arbeide og besøke bygger på eit felles verdi- og kunnskapsgrunnlag. Du kan lese merkevarestrategien her.

Brukarar av Skattkammer Suldal profilen forpliktar seg også til å følgje Suldal sine føringar for ansvarleg marknadsføring slik at informasjon, bilde og annan kommunikasjon bygger opp om god besøksforvaltning, trygg ferdsel og bygging av den lokale identiteta. Les retningslinjene her.

Skattkammeret Suldal har ein eigen logo som skal bidra til auka merkevarebygging. Logoen består av eit ikon og eit namnetrekk.

Ikonet symboliserer både at «skattane» i kommunen stråler ut, i tillegg til at det kan symbolisere vassdråpar som igjen blir viktig kraft for industri og anna næring i kommunen.

Namnetrekket er sett i ein typografi som har eit reint uttrykk og som er godt lesbar. Namnetrekket skal symbolisere styrke og stabilitet, og vera ein kombinasjon mellom harde og mjuke former.

Logo i fargar

Logoen består av to element: symbol og namnetrekk. Logoen skal alltid bli brukt i si opprinnelige form. Fargar, skrift og avstandar skal ikkje bli endra. Namnetrekket i logo skal alltid bli brukt i 100% svart eller kvit. Logoen i fargar skal alltid stå på ein bakgrunn som gir god lesbarheit og kontrast til fargane.

Logo i ein farge

Hovudlogoen i ein farge kan bli brukt i 100% svart eller i 100% kvit.

Minstemål for bruk av logo

Logoen bør ikkje bli brukt i mindre storleik enn 15 mm breidde for at den skal vera godt lesbar på trykk. På digitale flater er minste storleik 75 pixlar breidde.

Minste avstand frå logo til andre element

For å sikre logoens eigenart bør det ikkje plasserast andre element nærmare enn feltet rundt logo, markert som stipla ramme under. Feltet er definert på alle logo versjonar i profilen.

Rett bruk

Logoen skal alltid bli brukt etter retningslinjene i denne manualen. Her følger nokre eksempel på rett og feil bruk av logo.

Rett bruk av avstand og logo
God kontrast og jamn bakgrunn
Full metting
God kontrast
Feil bruk av avstand og logo
Liten kontrast og ujamn bakgrunn
Gjennomsiktighet
Liten kontrast

Grafiske element

Fargepalett

Det er fire hovudfargar i Skattkammeret Suldal sin profil, blå, grøn, raud og oransj, samt ein nøytral svart (kvit) tilleggsfarge. Fargane er definert etter Pantone fargesystemet. Fargane kan bli prukt med 4-farge CMYK profilar til print og RGB profilar til skjermar.

Blå
Pantone 7686 C
C97 M77 Y14 K2
R50 G72 B134
Grøn
Pantone 390 C
C34 M13 Y100 K0
R187 G188 B47
Raud
Pantone 199 C
C7 M100 Y87 K1
R185 G22 B42
Oransje
Pantone 158 C
C2 M66 Y100 K0
R208 G111 B29
Svart
C0 M0 Y0 K100
R0 G0 B0
Kvit
C0 M0 Y0 K0
R255 G255 B255

Utvida fargepalett

Hovudfargane i profilen kan nedtonast i alle prosentar av metting.

Utvida fargepalett med prosentvis nedtoning

Typografi

For å sikre eit samla uttrykk i all marknadsmateriell er det naudsynt med konsekvent bruk av same skrifttypar. Dette skapar eit ryddig uttrykk, bidreg til merkevarebygging og styrkar omdømmet. Ein bør kun bruke skrifttypane som er definert i profilhandboka. I overskrifter, ingressar og brødtekst skal skrifttypen Gotham eller den kondenserte versjonen Gotham Narrow bli brukt. Alle snitta av fonten kan bli brukt. Under viser eit utval snitt. Til intern bruk, og i tilfelle kor det ikkje er mogleg å bruke hovud skrifttypen, skal skrifttypen Arial bli brukt.

Gotham Bold
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
12345678910
Gotham Book
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
12345678910
Gotham Light
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
12345678910
Gotham Narrow Bold
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
12345678910
Gotham Narrow Book
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
12345678910
Gotham Narrow Light
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå
12345678910

Skattkammeret Suldal tag

I profilen er det utforma ein tag. Tag skal i hovudsak bli brukt av kommune og offentlege aktørar, men kan og bli brukt av næringsliv og private aktørar som ønsker å profilere Suldal i marknadsføring. Fleire tag'ar skal ikkje bli brukt saman/på same produkt. Typografi, form og fargar skal ikkje endrast. Ein kan bruke alle fargeversjonane av tag som vist her. Minste anbefalt storleik for tag er: Trykk = 20 mm breidde. Digitalt = 80 pixlar breidde.

Andre språk

Skattkammeret Suldal tag på andre språk kan bli brukt i marknadsføring spissa mot internasjonale målgrupper. NB! På produkt med fleire språk i tillegg til norsk, skal i hovudsak tag på norsk bli brukt. Typografi, form og fargar skal ikkje endrast. Ein kan bruke alle fargeversjonane av tag som vist her.

Eksempel på bruk

For at Skattkammeret Suldal tag skal bli oppfatta som eit merke og ikkje ein logo, skal den alltid plasserast langs øvre kant på eit dokument eller eit bilete. Tag skal ikkje plasserast i nærleik til eigen aller annan logo. Tag bør i størst mogleg grad bli brukt saman med hovudlogoen, då det vil koble elementa saman og bidra til auka merkevarebygging. Under er nokre eksempel på bruk og plassering av tag elementet. Eksempla bruker grafiske element og fargar frå Skattkammeret Suldal sin profil.

Eksempel layout
Plassering langs øvre kant på utfallande bilete
Plassering langs øvre kant på eit dokument
Plassering langs øvre kant på bilete i ramme

Fargeblokk

Fargane er viktige verkemiddel i den visuelle identiteten til Skattkammeret Suldal. Dei komplimenterer bilete og knyter dei grafiske elementa til profilen. Fargane kan bli brukt som bakgrunnar, til tekstblokker, til framheving av tekst eller som støtteelement til overskrift. Alle hovudfargane i profilen kan bli brukt som dekorelement. Fargane kan brukast i kombinasjonar som gjev god nok kontrast for lesbarheit, og balanse med bilete og andre element.

Eksempel layout

«Ringverknad»

Ringverknad er grafiske støtteelement i Skattkammeret Suldal sin profil. Elementa er abstrakte organiske former, inspirert av landskap og naturressursar. Formene skal symbolisere rørsle og utvikling, kor mindre og større krefter påverkar kvarandre, samstundes som dei breier seg utover i same retning. Elementa kan ved høve delast opp og bli brukt i ulike former som støtteelement til dei andre verkemidla i profilen.

Eksempel på bruk

Ringverknad-elementa kan brukast som grafikk på farga bakgrunn. Dei kan bli brukt i alle fargar og mettingar frå profilen, og i kontrast til ulike bakgrunnsfargar, men det skal ikkje blandast ulike fargar i eitt og same element.

Eksempel på bruk

Ringverknad-elementa kan bli brukt som grafikk på bilete, som ei form bilete kan setjast inn i og i kombinasjon med fargeblokker. Det er anbefalt å bruke elementa når målet er å forsterke og komplimentere bilete, og skape form og rørsle for å formidle ei stemning. Det er ikkje anbefalt å bruke elementa når bileta i seg sjølv skal formidle eit tydeleg bodskap.

Eksempel layout

Eksempel på bruk

Ringverknad kan bli brukt på fleire måtar i lag med dei andre elementa i profilen. Her er nokre eksempel på layout-kombinasjonar.

Eksempel layout
På bakgrunnsfarge
Til forsterking av bilete og fargeblokk
Som ramme for bilete

Verktøy

For Ringverknad er det laga eit verktøy der ein med Powerpoint kan lage bilete med Ringverknad-effektar.

Bilet- og filmarkiv

Bruk av film og bilde er ein viktig del av merkevarebygginga. Skattkammeret Suldal sin profil har eigne bilde- og filmbankar som er tilgjengelege for dei ulike avsendarane knytt til merkevara. Bilde skal vera i god, høgoppløysleg kvalitet og i størst mogleg grad tatt av profesjonelle fotografar. Hugs også på å kreditere fotografen etter standard for merkevara: © Skattkammeret Suldal. Foto: (namn på fotograf).

Eit online bilet- og filmarkiv for Skattkammeret Suldal blir administrert Suldal kommune, som du kan klikke deg inn i her. Ta kontakt med Suldal kommune v/Elisabeth Bjørkhaug for meir informasjon.

Næringshagen i Ryfylke administrerer også eit eige bildearkiv for Suldal Næringsforening v/Reiselivsgruppa. Kontakt Næringshagen i Ryfylke v/Anita Svendheim for meir informasjon.

Bilete frå tema «Generell»

Collage med ni ulike motiver fra tema Generell

Bilete frå tema «Reiseliv»

Collage med ni ulike motiver fra tema Reiseliv

Bilete frå tema «Matskattar»

Collage med ni ulike motiver fra tema Matskattar

Bilete frå tema «Næringsliv»

Collage med ni ulike motiver fra tema Næringsliv

Eksempel på bruk

Trykksaker

Eksempel under viser bruk av Skattkammeret Suldal logo, tag og element frå profilen i trykksak for Suldal kommune.

Eksempel under viser bruk av Skattkammeret Suldal logo, tag og element frå profilen i marknadsføring av reiselivet i Suldal.

Nettside og sosiale medium

Eksempel viser bruk av Skattkammeret Suldal logo, tag og element frå profilen på digitale flater.

Skilting og merking

Skattkammeret Suldal har utvikla eigne skiltmalar for å sikre ein raud tråd på tvers av informasjonspunkt i kommunen. Det er totalt tre skiltmalar: «Turistskilt» for informasjon om kommunen og området der skiltet er plassert (Visjon A0, Arkeoplan), «Informasjonsskilt» for skilt som går meir i djubden med informasjon om eitt område (Visjon A0, Arkeoplan) og «Infopunkt» for mindre skilt som deler informasjon om eitt område (Plano, A1, Arkeoplan). Som ein generell regel nyttar ein svart ramme for skilta i sentrumsområde og grøne rammer for skilta i naturområde.

Bildecollage av ulike skiltløsninger

Office malar

I merkevareplattformen ligg det tilgjengelege Office malar som word og power point som alle avsendarar kan bruke. Endringar i desse malane skal følgje retningslinjer i denne profilmanualen. Last ned malen du ønskjer direkte frå nettsida for å få siste versjon tilgjengeleg.

Last ned profilhandboka
Ved å klikke «Godta» aksepterer du lagring av cookies/informasjonskapslar. Cookies blir brukt til å utbetre side navigering, og samle brukarstatistikk for nettsida for å utbetre innhald og brukaroppleving. Du kan sjølv administrere kva du samtykker til ved å klikke på Preferansar. Les vår Personvernerklæring for meIr informasjon.